Новини авто. 7 жовтня. Протягом декількох років найпопулярнішим кольором автомобілів у всьому світі був сріблястий.

Білий нарешті став найпопулярнішим

Білий “наступав на п’яти”, але довгий час не міг перехопити лідерства. У 2011 році білий все-таки став найпопулярнішим кольором машин.

За даними компанії PPG Industries, яка є одним з найбільших постачальників фарб для автозаводів, 21% всіх машин 2011 модельного року були пофарбовані саме в білий колір. Друге місце розділили сріблястий і чорний.

Так, в США машини білого кольору склали 20% від всіх випущених. На другому місці сріблястий (19%), на третьому – чорний (18%). Решта місць найбільш популярних кольорів в Америці розподілилися наступним чином: сірий (15%), червоний і синій (по 9%), природні кольори, зокрема, коричневий, бронзовий, золотистий, оранжевий і жовтий (по 7%), зелений (2 %).

У Європі найпопулярнішим кольором виявився чорний з часткою в 26%. Світовий лідер – білий – зайняв лише друге місце (19%). Трійка лідерів не змінюється і сріблястий на третьому місці в Європі (16%). Далі йдуть сірий (15%), синій (9%), червоний (7%), природні кольори (5%), зелений (2%).

В азійських країнах воліють сріблястий (25%), білий (23%) і чорний (17%), що замикають трійку лідерів. На четвертому місці червоний (10%). Далі йдуть сірий (8%), синій та природні кольори (по 7%), зелений займає все ті ж 2%.

PPG Industries не тільки розробляє нові кольори для машин (для дизайнерів автомобілів 2014-2015 модельного років компанія надала 70 нових відтінків), а й проводить дослідження споживчих уподобань.

Так, за даними компанії 48% покупців вибирають машину за кольором. 77% відповіли, що колір став вирішальним фактором при прийнятті рішення. 30% оцінили колір, як “важливий фактор”. Порядку 31% респондентів заявили, що готові доплатити деяку суму за персональний колір. Свій особливий відтінок машини частіше замовляють власники люксових, спортивних машин або преміальних позашляховиків.

За матеріалами Вести.ру