Новини технологій. 11 жовтня. При підготовці до лекцій, семінарів і іспитів, східноєвропейські студенти вважають за краще користуватися цифровими «носіями» інформації (електронні книги, лекції, навчальні подкасти, мультимедійні енциклопедії тощо)

Основною метою використання інтернету для 44% українців є соціальні мережі

В середньому 76% студентів вибирають саме цифровий формат отримання інформації.

Про це йдеться в результатах дослідження «Освіта у Східній Європі: як студенти використовують сучасні інформаційні технології», проведеного компанією Appleton Mayer.

Найбільше традиційними «носіями» інформації (підручники, монографії, друковані періодичні видання тощо) користуються студенти з Румунії (38%) і України (30%). Цифрові «носії» активно використовують студенти з Польщі (85%), Чехії (85%) та Угорщині (77%).

З п’яти країн Східної Європи Україна опинилася на четвертому місці з використання студентами ноутбуків (19%), планшетних комп’ютерів (0,6%) та електронних книг (1,1%) в процесі навчання.

Найбільш «мобільними» є студенти з Польщі та Чехії. Саме в цих країнах студенти найбільше віддають перевагу мобільним цифровим пристроям – лептопам, планшетним ПК, електронним книгам, смартфонам та комунікаторам.

Лідирують серед цифрових пристроїв, що використовуються студентами в навчальному процесі, як і раніше настільні комп’ютери. Найчастіше ними користуються студенти з Румунії (96%), України (90%) і Угорщини (88%).

Серед основних цілей використання цифрових пристроїв, названих респондентами, виявилися: спілкування (93%), пошук інформації (92%), набір тексту (88%), відтворення відео-та аудіоматеріалів (84%), відвідування соціальних мереж та блогів (83% ), читання (66%).

Нагадаємо, за даними GfK Ukraine, 44% українців сказали, що основною метою використання інтернету є соціальні мережі.

За матеріалами ProIT