Новини світу. 22 жовтня. Перше в Канаді “котяче кафе” відкрилося в місті Садбері (провінція Онтаріо).

Від бажаючих попити каву з котом на колінах немає відбою

Поряд зі стандартним набором – кава і чай різних сортів, соки, печиво та тістечка – цей заклад може похвалитися незвичайним “персоналом” – дюжиною кішок, яких відвідувачі можуть погладити і приголубити. Від бажаючих посидіти в затишному залі з чашечкою свіжої кави, та ще під заспокійливе муркотіння відбою немає, повідомляє Сегодня.

“Наші кішки вельми добродушно ставляться до всіх без винятку відвідувачів, – стверджує керуюча кафе Джен-Керрі Стівенс. – Ми ніколи не тримаємо в залі більше 12 тварин, щоб відвідувачам не здавалося, що їх занадто багато”.

Для “роботи” в кафе беруть тварин з притулків і після ретельного огляду у ветеринара і вакцинації випускають в зал. Якщо кому-небудь з відвідувачів особливо сподобалася яка-небудь з кішок, він може взяти її до себе на постійне проживання.

“У Канаді, як і в інших промислово розвинених країнах, люди зараз вкрай рідко вступають в тактильний контакт, тобто через дотик, – так пояснила причини популярності “котячого кафе” консультант з питань поведінки в суспільстві Лінда Вудс. – На роботі люди в основному мають справу з електронними пристроями і тому різким контрастом для них у хвилини відпочинку стає спілкування з тваринами“.

Цю думку поділяє і Мартін Ліндстром, що займається вивченням ролі тактильних контактів в маркетингових кампаніях. На його думку, чим більше часу люди проводять в соціальних мережах, тим рідше вони вступають у прямий контакт і коли такий контакт все ж відбувається, він стає дуже емоційним.

Його колега ад’юнкт-професор Школи бізнесу Джоенн Пек зазначила, що контакт з тваринами дає людям відчуття заспокоєння і навіть призводить до зниження кров’яного тиску.

“Тактильний контакт сильно впливає на емоції людини, – наголосила вона, – і думаю, що в майбутньому цей метод впливу буде використовуватися в маркетинговій стратегії значно частіше”.