Новини України. 17 жовтня. Уряд України сьогодні не розглядає можливості введення мита на імпорт пального, що дозволить уникнути росту цін на бензин.

Уряд не планує впроваджувати мита на імпорт палива

Про це в коментарі NM розповів президент ПАТ “Концерн Галнафтогаз” Віталій Антонов.

“Наскільки я знаю, сьогодні уряд не розглядає збільшення мит і взагалі їх введення, оскільки це вдарить по ціні пального. А ціна пального сьогодні достатньо висока. За нашою інформацією, в уряді такого немає, але комісія зі спецрозслідування продовжує працювати і я вважаю, вона дійде до об’єктивного рішення”, – сказав топ-менеджер.

За його словами, ввівши мито на ввезення імпортних нафтопродуктів стандарту Євро-5, значно постраждають власники нових авто. Їхні автомобілі або перестануть працювати на українському бензині, або їм доведеться платити дорого (за деякими оцінками понад 1 євро за літр А-95) за бензин вищого стандарту.

“Не можна закрити ринок від стандарту Євро-5 сьогодні. Він все одно буде постачатися, але ціна буде значно вищою”, – зазначив Віталій Антонов.

Він пояснив, що сьогодні в реконструкцію українських НПЗ для виробництва палива вищого стандарту гроші не вкладають. Для того, щоб переоснастити завод в виробництво палива стандарту Євро-5 потрібно не менше 5 років (зокрема таким є досвід Росії і Білорусі) і 3-4 мільярди доларів інвестицій.

“В умовах падіння споживання пального, а ми бачимо, що загалом по Україні йде падіння споживання пального, я б на місті інвесторів в нафтопереробну галузь, дуже серйозно подумав, перед тим як вкладати в цей вид активності такі кошти”, – зазначив Віталій Антонов.

“Сьогодні реально грошей в цей сектор ніхто не вкладає”, – додав він.

Нагадаємо, 24 січня 2011 Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі прийняла рішення про початок спеціального розслідування щодо збільшення обсягів імпорту нафтопродуктів в Україні, результатом якого може стати введення мит на паливо.

Розслідування було розпочато внаслідок звернення до уряду керівництва п’яти українських НПЗ, в якому вони звернули увагу на несприятливі умови розвитку нафтопереробки внаслідок збільшення обсягів імпорту палива.

Розглядалася можливість введення мита у розмірі 130 євро за тонну бензину і 80 євро за тонну дизпалива.

NewsMarket