Новини авто. 10 жовтня. Найдорожчим автомобільним брендом за версією агентства Interbrand Zintzmeyer & Lux став бренд Toyota.

Toyota - найдорожчий автобренд світу

За підрахунками компанії, цінність бренду вимірюється цифрою 27,764 млрд. доларів, причому з минулого року Toyota вартість зросла мінімум на 6%.

У щорічний рейтинг цінності брендів, складений міжнародним агентством Interbrand Zintzmeyer & Lux, увійшло 11 автомобільних брендів і один мотоциклетний – замикає найдорожчу сотню бренд Harley Davidson з ціною 3,512 млрд. доларів. Toyota посідає одинадцяте місце загальному рейтингу брендів.

На щабель нижче Toyota розташувався бренд Mercedes-Benz, визнаний найдорожчим преміум-брендом – його вартість вимірюється цифрою 27,445 млрд. доларів. Найближчим конкурентом Mercedes-Benz став бренд BMW, але його досягнення – лише 15 місце з результатом 24,554 млрд. доларів. Втім, у порівнянні з Audi баварський концерн виглядає дуже непогано: бренд, яким володіє компанія з Інгольштадта, оцінено лише в 6,171 доларів і займає 59 позицію.

Крім того, у рейтингу згадали Honda (19 місце, 19,431 млрд. доларів), Volkswagen (47 місце, 7,857 млрд. доларів), Ford (50 місце, 7,483 млрд. доларів), Hyundai (61 місце, 6 млрд. доларів і звання найдорожчого автомобільного бренду з Кореї), Porsche (72 місце, 4,580 млрд доларів) і Nissan – ця японська компанія вперше за свою історію потрапила в рейтинг, зайнявши 90-е місце з результатом в 3,819 млрд. доларів. Замикає рейтинг автомобільних брендів Ferrari – італійський бренд удостоївся лише 99 місця.

Відзначимо, що при складанні рейтингу враховується не тільки фінансова спроможність компанії-власника бренду, а й ступінь лояльності споживачів, і такі чинники, як, наприклад, вплив бренду на прийняття рішення про покупку.

Нагадаємо, найдорожчим брендом у світі є Coca-Cola.

За матеріалами автовести