Новини здоров’я. 5 жовтня. Аби лікар приділив вам особливу увагу, і ви отримали найкраще лікування, постарайтеся сподобатися йому.

Щоб отрмати хороше лікування потрібно сподобатися лікареві

Як стверджують експерти, лікарі – теж люди: їх особисте ставлення до пацієнтів може позначатися на результатах терапії.

Якщо пацієнт не симпатичний лікареві, лікар підсвідомо применшує рівень страждань, які відчуває хворий. До такого висновку прийшли психологи з Бельгії. У своїх експериментах вони показували медичним фахівцям фотографії пацієнтів з короткою характеристикою (егоїст, тиран, гордовитий, чесний, сумлінний, доброзичливий тощо).

Потім лікарі переглядали відеоролики з оглядом цих же пацієнтів, які скаржилися на болі в області плечового суглоба. Після цього учасників просили оцінити рівень болю пацієнтів.

У результаті виявилося, що «негативні» пацієнти, на думку лікарів, відчували менше болю, ніж «симпатичні», або «нейтральні». Чим більше лікар симпатизував хворому, тим сильнішими йому здавалися його фізичні страждання, незважаючи на те, що насправді відчуття пацієнтів були приблизно однаковими.

«Наші дані говорять про те, що рівень болю пацієнтів, яким лікар не симпатизує, можна недооцінювати, що позначається на подальшому лікуванні і може затримати процес одужання», – відзначають дослідники.

За матеріалами Zdravoe