Новини світу. 31 жовтня. Американська компанія, мережа кав’ярень Starbucks вибачилася перед “україномовними кавоманами” за коментарі на своїй сторінці в Facebook.

Starbucks Ukraine не хотіла образити україномовне населення

Про це йдеться в повідомленні компанії, розміщеному в соцмережі.

“Мережа кав’ярень Starbucks запевняє, що останні події в соціальних мережах, в які втягнутий бренд Starbucks, не мають жодного відношення до планів та намірів компанії, – повідомляють в Starbucks Ukraine, – Так, створення сторінки бренду у мережі Facebook, висловлювання на якій зачепили почуття україномовних читачів, не було погоджено з власниками бренду. Топ-менеджмент компанії висловлює жаль з цього приводу й просить вибачення у всіх, чиї почуття були ображені”.

За словами менеджменту, українські партнери Starbucks залучили до промоції компанії в Україні агенції, професійний рівень яких не відповідає амбіціям та цінностям бренду. Таким чином, “непрофесійні дії підрядників спровокували цілком зрозумілу реакцію українських шанувальників Starbucks“.

“Компанія відмовилася від неякісних PR та промо-послуг, пошуки професійних партнерів тривають”, – відзначають в Starbucks.

Starbucks запевняє, що останні події в соціальних мережах не вплинуть на наміри компанії розширити свою мережу в Україні. Таким чином, українські шанувальники Starbucks вже найближчим часом матимуть змогу насолоджуватися запашною кавою”, – йдеться в повідомленні.

Відзначимо, раніше на сторінці Starbucks Ukraine в Facebook з’явилося повідомлення:

Уважаемые поклонники Starbucks Ukraine!

Страничка будет вестись на русском языке только потому, что большинство наших подписчиков – русскоязычные.

Мы ни в коем случае не хотим таким образом обидеть украиноязычных поклонников бренда или спровоцировать этим конфликт.

Высказываться на стене вы можете хоть на суахили. Starbucks – международная компания, мы понимаем любой язык.Хорошего дня!

Пізніше компанія неодноразово “постила” повідомлення, в яких явно намагалася образити осіб, яким не сподобалося ставлення Starbucks до української мови. Як наприклад:

Промоакция для наших украиноязычных клиентов в Украине: 90% скидка на курсы суахили! На протяжении всего курса наша компания предлагает вам самый лучший кофе БЕСПЛАТНО!

або

Пей ароматный Sturbucks и разговаривай по-русски! Будь мужиком!

Подаємо ще кілька повідомлень, які з’явилися на сторінці Starbucks Ukraine у Facebook:

“Ексклюзив: Только для русскоязычного населения страны! 10% скидка в кофейнях Starbucks на всю жизнь!

Достаточно только доказать, что с друзьями и на работе вы общаетесь только на русском и не владеете другим языком! И 10% скидка на чашечку кофе будет засчитана на ваш аккаунт навсегда!”

“Специально для украиноязычного населения Starbucks Ukraine проводит промоакцию раздачи бесплатних чашечек с вышываной каемочкой в качестве поощирительного приза за общение в кофейнях на русском языке”.

“Виктор Федорович еще не успел прокоментировать инициативу нашей компании.

Но судя по пристрастию нашего Президента к хорошему кофе, мы уверены, что Верховная Рада вынесет законопроект по отличию слов “кофе(й)” и “кава”.

Поскольку именно слово “кава” приводит клиентов в заблуждение, что им предлагают некачественный продукт, мы лоббируем законопроект использования исключительно слова “кофе” (без ГМО) для рекламы продуктов Starbucks Ukraine.

Ну и согласитесь, “кава” — это всегда какие-то не совсем приятные ассоциации с пропагандой империализма и фашизма”.

Такі дії компанії викликали негативну реакцію користувачів Інтернету в Україні, які вже встигли назвати компанію “лінгвоінвалідом”.

Компанія Starbucks була заснована в США в 1971 році. Керівництво Starbucks планує відкрити 500 нових кафе за межами США в 2011 році. На сьогоднішній день компанії належить 16,8 тис. кав’ярень в 50 країнах світу.

NewsMarket