Новини авто. 3 жовтня. Китайська асоціація якості спільно з Національним комітетом споживачів провела дослідження ступеня задоволеності мешканців країни своїми автомобілями.

Китайцям не подобається постпродажний сервіс

У цьому році від китайців було отримано на 1,1 відсотка скарг більше в порівнянні з результатами опитування в 2010 році, повідомляє China Car Times.

Найчастіше китайські автовласники були незадоволені якістю самого автомобіля (54,8 відсотка). Крім того, респонденти висловили невдоволення щодо якості постпродажного обслуговування – 31,9 відсотка, що на десять відсотків більше, ніж за рік до цього.

При цьому загальна ступінь задоволеності автомобілями в 2011 році серед китайців склала 73 бали з 100 можливих – стільки ж, скільки і в 2010 році. Машини іноземних брендів здаються місцевим водіям більш задовільними за якістю, ніж вітчизняні – 75 проти 69 балів відповідно. В середньому, на сотню легковиків доводиться 133 поломки (на 15 дефектів менше, ніж за рік до цього).

У липні 2011 року американське агентство JD Power and Associates провело дослідження, метою якого було з’ясувати, наскільки задоволені своїми машинами жителі США. В результаті опитування, середня ступінь задоволеності американських автовласників склала 781 пункт з тисячі можливих, що на три пункти вище, ніж у 2010 році.

За матеріалами Motor