Новини автоспорту. 30 жовтня. Індійська організація охорони здоров’я Hriday подала скаргу на команду Формули-1 Ferrari за протизаконну рекламу сигарет.

Scuderia Ferrari Marlboro

Як повідомляє India Today, компанію обурили рекламні стенди Philip Morris, на яких зображення гоночних болідів Scuderia Ferrari сусідують з продукцією Marlboro. Невдоволення Hriday також викликав слоган «Відчуй пристрасть», розміщений на пачках сигарет.

На думку представників організації охорони здоров’я, асоціативний зв’язок між Marlboro і командою Формули-1 Ferrari порушує статтю 5 (3) (a) антитютюнового закону Індії. Цей пункт говорить: «Жодна людина не може заохочувати або рекламувати вживання сигарет, або будь-якого іншого тютюновмісного продукту». Скарга від імені Hriday вже направлена ​​до відділу державної служби контролю тютюну в Делі.

Концерн Philip Morris, що володіє торговою маркою Marlboro, спонсорує Ferrari з 1984 року, а в 1997 році італійська стайня залишилася єдиним учасником Формули-1, підтримуваним американською корпорацією. Аж до початку цього сезону повним офіційним найменуванням гоночної команди було Scuderia Ferrari Marlboro, проте в липні колектив Луки ді Монтеземоло змінив назву, прибравши з нього останнє слово. Тим не менш, Philip Morris продовжив спонсорувати Ferrari, уклавши з італійською стайнею нову довгострокову угоду.

Раніше Scuderia Ferrari вже звинувачували в порушенні антитютюнового законодавства, однак те розгляд вдалося врегулювати мирним шляхом. Логотипи Marlboro зникли з бортів болідів Формули-1 після закінчення 2006 року, однак виробник сигарет продовжував просувати свою продукцію за рахунок зображення штрих-кодів на гоночних автомобілях. Через три з половиною сезони були видалені і вони.

За матеріалами motor