Новини авто. 20 жовтня. Близько 27 відсотків британських водіїв під час керування автомобілем користуються соціальною мережею Facebook за допомогою мобільного телефону.

Час реакції водія під час телефонної розмови збільшується на 50 відсотків

У дослідженні взяли участь дві тисячі британських водіїв. Половина з них зізналися, що перед поїздкою кладуть свій телефон так, щоб вони могли бачити його під час водіння. Кожен п’ятий автомобіліст заявив, що під час водіння перевіряє свій телефон кожні 15 хвилин, в тому числі – дивиться оновлення в соціальних мережах і мікроблогах.

У пробках або під час зупинки на червоне світло 15 відсотків водіїв пишуть листи або дзвонять по роботі, ще 21 відсоток – оновлює статус в «Фейсбуці» або «Твіттері». Незважаючи на те, що 75 відсотків опитаних зізналися, що побоюються штрафів за використання телефону, 60 відсотків з них все одно продовжують користуватися ним під час водіння.

У 2007 році Транспортна дослідна лабораторія Великобританії провела дослідження, в ході якого з’ясувала, що використання телефону під час водіння збільшує ризик потрапляння в аварію в чотири рази. Крім того, час реакції водія під час телефонної розмови збільшується на 50 відсотків, тоді як при легкому ступені сп’яніння (0,3 проміле) – всього лише на 30 відсотків.

В даний час у Великобританії забороняється користуватися мобільним телефоном під час керування машиною. Штраф за таке порушення становить 60 фунтів стерлінгів. У разі повторного порушення суд може збільшити суму штрафу до 1000 фунтів стерлінгів для водіїв легкових машин і до 2500 фунтів стерлінгів – для водіїв автобусів і вантажівок.

За матеріалами Motor