Новини здоров’я. 5 жовтня. Експерти вирішили з’ясувати, хто з офісних працівників відрізняється охайністю, а чиє робоче місце не відповідає жодним нормам гігієни.

робоче місце
Робоче місце треба зберігати в чистоті

У результаті виявилося, що адвокати, юристи і бухгалтери, потрапили в список «бруднуль».

Брудні робочі місця – це ідеальне місце для розмноження бактерій та інших мікроорганізмів, які швидко поширюються по всій компанії і викликають спалахи захворювань серед співробітників.

Вивчення стану робочих місць тисячі офісних працівників з різних фірм Британії показало, що про гігієну багато з них практично не піклуються. На двох третинах комп’ютерних клавіатур були виявлені мікроби, а на деяких з них наросла цвіль.

Найбільш негігієнічним виявилися бухгалтери та представники закону, а на столах соціальних працівників було виявлено найбільшу кількість залишків їжі з цвіллю. Приблизно половина офісних працівників не знають про те, що на їх клавіатурах, телефонах і екранах комп’ютерів живуть бактерії. Дві третини опитаних зізналися, що обідають на робочому місці і не прибирають його після цього.

«Наше дослідження показало, що багато робочих місць відрізняються дуже поганою гігієною. Особливо це турбує нас напередодні сезону грипу і простуд. Щоб мінімізувати ризик спалахів цих захворювань серед співробітників, необхідно утримувати в чистоті робочі столи, комп’ютери та телефони », – підкреслюють експерти.

За матеріалами Zdravoe