Британська асоціація турагентств (ABTA) і туроператор Thomas Cook склали рейтинг найдурніших скарг туристів, що повернулися з відпочинку.

Туристи полюбляють скаржитися на дивні речі

“На пляжі було занадто багато піску“, – скаржиться один з туристів. “Ми купили екскурсію в аквапарк, але ніхто не сказав нам, що потрібно було взяти з собою купальники та рушники”, – нарікає інший. Сімейна пара, що відпочивала з дітьми, також залишилася незадоволена: “Ніхто не попередив нас, що в морі буде риба. Вона злякала дітей”.

“Під час відпочинку в Гоа в кожному ресторані подавали страви з каррі, а я ненавиджу спеції”, – нарікає гурман-невдаха. Хтось з туристів залишився незадоволений інформацією в рекламному проспекті: “Ми виявили, що пісок був не таким, як в каталозі. Ваш каталог зображує жовтий пісок, а на пляжі він був білим”.

Ревнива дружина виступила проти жінок, що засмагають топлес. “Засмагання топлес на пляжі має бути заборонено. Наш відпустка була зіпсована, тому що мій чоловік щодня розглядав інших жінок”, – скаржиться вона.

Іноді туристи роблять дивовижні відкриття. “Ми купили сонячні окуляри Ray-Ban за 5 євро у вуличного торговця, але вони виявилися підробкою”, – обурюється одна сім’я. Глава одного сімейства взагалі зайнявся дослідженнями: “Я порівняв розмір наших апартаментів з однією спальнею з апартаментами наших друзів з трьома спальнями. Наші були значно менше”.

Але найкраща скарга надійшла від невдачливої ​​нареченої, що забронювала двомісний номер з двома ліжками: “Ми з нареченим забронювали номер з двома ліжками, але нас помістили в кімнату з одним двоспальним. Я вважаю вас відповідальними за те, що я завагітніла. Цього б не сталося, якби ми отримали саме той номер, який бронювали”.

За матеріалами РИА-Новости