Новини світу. Відео. 19 жовтня. Читачі американського інтернет-видання The Consumerist визнали найгіршим телевізійним роликом року рекламу підгузників Luvs.

Найгіршим телевізійним роликом року американці визнали рекламу підгузників Luvs

У рекламі Luvs показується шоу талантів, на якому малюки змагаються розмірами вмісту своїх підгузників. Найміцнішим і місткішим виявляється підгузник Luvs. Реклама завершується слоганом, перефразовує знамениту приказку про Лас-Вегас: “Що відбувається в підгузку, залишається в підгузку“. Ролик отримав 32 відсотки голосів.

Друге місце зайняв ролик мобільного оператора AT & T, в якому дружина вичитує чоловіка за зайві витрати. Третє місце здобула реклама “Хай живе ‘В” виробника засобів інтимної гігієни Summer’s Eve.

Всього було опитано 115 000 читачів. Читачі також обрали “найнеприємніше людське уявлення”, “найдратівливішого анімованого персонажа”, “гіршу рекламну мелодію” та переможців в інших номінаціях. Журнал The Consumerist проводить подібне опитування другий рік поспіль. Торік найгіршою рекламою був визнаний ролик фаст-фуд ресторану Quiznos.

Свої рейтинги гіршої реклами року щорічно складають і інші американські видання, наприклад, AdWeek.

ВІДЕО

Реклама підгузників Luvs

Ролик мобільного оператора AT & T

Реклама виробника засобів інтимної гігієни Summer’s Eve

 

За матеріалами Lenta.ru