Новини здоров’я. 26 вересня. Вчені довели силу дії реклами на людину.

Реклама діє на нас на рівні підсвідомості

Чи діє на нас реклама? Швидше за все, так. Інакше що ж змушує нас купувати нову пральну машинку, коли стара ще не зламалася, телевізор з більш широким екраном і останню модель мобільного?

Як пояснюють експерти, реклама може бути логічною і ірраціональною, причому остання особливо сильно впливає на нашу підсвідомість. Серед двох видів реклами, спрямованих на «логічне переконання» і «ірраціональний вплив», саме ірраціональна, асоціативна реклама є більш ефективною.

Прикладом логічної реклами є технічні дані про автомобіль, склад нової зубної пасти і доводи на користь застосування корму для собак на підставі рівня їх фізичної активності. «Ірраціональна» реклама – це краплі води (реклама лікеру), красуня в зухвалій позі (реклама джинсів) тощо.

Експертам з університету Джорджа Вашингтона вдалося показати, як різні види реклами впливають на головний мозок. Виявляється, під час перегляду реклами з елементами логічного переконання, області мозку, пов’язані з прийняттям рішень і переробкою емоційної інформації, стають більш активними. Це допомагає нам пригнічувати нашу реакцію на певні стимули.

При перегляді реклами, що діє асоціативно і ірраціонально, ці ж ділянки мозку працюють менш активно. У результаті механізм придушення реакції на стимули працює начебто в «сплячому режимі», ми гірше контролюємо свої дії і з більшою готовністю піддаємося на вмовляння рекламодавців.

«Оскільки у відповідь на ірраціональні сенсорні дані активність мозку в областях, що пригнічують реакцію на стимуляцію, була нижчою, ми можемо зробити висновок, що деякі рекламодавці діють методом спокушання, а не переконання, щоб змусити покупців купувати їх товари», – підсумовують дослідники.

За матеріалами Zdravoe