Новини світу. 14 вересня. Росавіація виявила контрафактні деталі в двигунах Як-42 компанії-власника літака, при аварії якого загинув ХК “Локомотив”.

Літаки в "Як-Сервіс" літають без документів

Проведена співробітниками Росавіації і Ространснагляду перевірка “Як-Сервіс”, власників борту, що розбився під Ярославлем, буквально в перші ж дні натрапила на низку серйозних порушень в роботі компанії.

“Крім того, що в авіапарку компанії є відразу два літаки з вичерпаним терміном експлуатації, так ще й інші літаки ремонтувалися контрафактними запасними частинами, – коментує співробітник Росавіації.

Що примітно, ремонт на бортах Як-42 був оформлений за всіма правилами, проводився за документами. Правда, на частину механізмів документів не виявилося зовсім, а частина була підроблена.

“Документація на ремонт також була підроблена, фальшиві дані про проведені ремонти, технічні огляди. Чим глибше копаємо, тим більше таємниць “спливає” назовні”, – повідомив джерело в авіаційному відомстві.

Офіційний представник Росавіації Андрій Прянишников прокоментував цю інформацію:

“Дійсно, подібні факти мали місце, але перевірка ще триває”, – говорить Прянишников.

Гендиректору ЗАТ “Як-Сервіс” Олегу Сільницькому було винесено припис у терміновому порядку усунути всі недоліки. А на бортах 42368 і 42412 замінити двигуни.

Глава авіакомпанії-власника зруйнованого борту Як-42 Олег Сільницький зізнався у використанні неоригінальних деталей без документів для ремонту двигунів:

“Так, на коробку приводів борту 42412 у нас не було ніяких документів. Це виявили в суботу. Ми зробили запит в “Мотор Січ” і вони прислали підтвердження, що ресурс коробки приводів продовжується з ремонтними роботами на двигуні, – виправдовується гендиректор “Як-Сервіс”

Перевірка в авіакомпанії “Як-Сервіс” розпочалася відразу після катастрофи літака Як-42 під Ярославлем, в якій розбився хокейний клуб “Локомотив”.

Як правило, після серйозних льотних пригод у авіакомпанії, яка винна в катастрофі, припиняють або анулюють сертифікат експлуатанта. “Як-Сервіс” поки продовжує працювати.

“Агрегати без документів представляють собою смертельну небезпеку. Умовно кажучи, це може виявитися навіть привід для “жигулів”. І це сильне порушення закону про безпеку повітряного руху. В будь-якій машині повинні бути документи на будь-яке з’єднання, деталь”, – прокоментував ситуація експерт.

За матеріалами Life News