Новини України. 28 вересня. З 2012 року в Україні збираються ввести європейську класифікацію пасажирських поїздів, розділивши їх на 9 класів, повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».

"Укрзалізниця" введе європейську класифікацію пасажирських поїздів

Це допоможе інтуристам (та й українцям теж) відразу розуміти, на який потяг вони купили квиток і на який рівень сервісу можуть розраховувати. Як роз’яснили нам у прес-службі «УЗ», поки це тільки проект. У Мінінфраструктури кажуть, що зараз його розглядають. Головне в класифікації – поїзди розділені на денні та нічні. Денні потяги обходяться дешевше для залізниці – не потрібні ліжка і в вагон можна помістити вдвічі більше пасажирів.

Денних суперпоїздов класу «Євро Сіті» (між державами) або «Інтер Сіті +» (відповідний за рівнем сервісу, але всередині країни) у нас поки немає. Мінінфраструктури обіцяє, що до Євро-2012 між Києвом і Львовом, Донецьком, Харковом почнуть курсувати швидкісні (до 160 км/г) експреси «Хюндай», які будуть «Інтер Сіті». А нинішні денні швидкісні потяги між Києвом і облцентрами (Харків, Дніпропетровськ, Львів, Одеса) можна буде, в залежності від швидкості і комплектації складу, вважати регіональними експресами (РЕ, вагони 1, 2 і 3 класу) і регіональними поїздами (РП, вагони 2 і 3 класу).

В «УЗ» кажуть: у нових поїздах квитки коштуватимуть дорожче, ніж зараз: доплата за швидкість, комфорт і сервіс. Але поки таких розрахунків не робили. Можна припустити, що, наприклад, в денних поїздах типу РЕ і РП не подорожчають квитки 2 класу, а більш комфортні подорожчають. Зараз, наприклад, проїзд в експресі «Київ-Харків» в 1-му класі вартує 196 гривень, в 2-му класі 119 гривень. Пасажири, природно, за поліпшення сервісу і високу швидкість. «Тільки хотілося б, щоб залишалися нічні потяги. А то експреси приходять в місце призначення в середині дня, а це незручно», – каже киянин Олександр Вольський.

За матеріалами Сегодня