Новини світу. 1 вересня. Обвал попиту на річкові круїзи, що почався після загибелі теплоходу “Булгарія”, може привести до зриву літнього сезону 2012 року на російському круїзному ринку.

теплохід Булгарія
"Булгарія" винна у зриві літнього круїзного сезону-2012

З 1 вересня в більшості круїзних компаній починаються продажі круїзів на сезон 2012 року. Але після краху 10 липня “Булгарії” росіяни бояться відпочивати на теплоходах – попит, за відгуками туроператорів, впав в 3-4 рази і відновлюється дуже повільно. Найбільше попит впав в регіонах, менше постраждали Санкт-Петербург і Москва.

“Зазвичай до початку вересня у нас вже товста папка заявок. Зараз – тоненька папка. І поки ніхто з клієнтів платити гроші за тури не збирається. Надалі ситуація якщо і покращиться, то незначно”, – розповів генеральний директор компанії. що спеціалізується на турах Олександр Трофімов.

Схожу картину малює і директор ростовської судноплавної компанії Олександр Макаров.

“На тлі трагедії, що трапилася, річкові тури набули іміджу одного з найбільш небезпечних видів відпочинку. Це спричинило практично повний обвал ринку річкових круїзів, туроператори були змушені скоротити навігаційний період, аж до виведення судів з експлуатації вже в середині серпня”, – повідомив він.

Представники галузі вважають, що репутація річковиків постраждала необґрунтовано.

“Створено негативний образ річкових круїзів: старі судна, жахливий сервіс, жадібні до грошей судновласники. Адже офіційне розслідування показало, що причиною катастрофи “Булгарії” став людський фактор плюс несумлінне виконання своїх обов’язків однієї конкретної компанії”, – заявив керівник однієї з московських компаній Андрій Михайлівський.

Двопалубний дизель-електрохід “Булгарія”, побудований у 1955 році в Чехословаччині, затонув 10 липня під час грози в Куйбишевському водосховищі в Татарстані в трьох кілометрах від берега. За даними Слідчого комітету Росії, в результаті аварії загинули 122 людини, врятувалися 79.

За матеріалами РИА Новости