Новини світу. 26 вересня. Відео. Пивоварна компанія Carlsberg провела рекламний розіграш у бельгійському кінотеатрі, посадивши в один зал 148 байкерів.

Сarlsberg винагородив найсміливіших кіноманів

Люди, які приходили на фільм у кінотеатр, виявляли, що їхні місця – єдині вільні, а всі інші зайняті натовпом байкерів. Багато пар відмовлялися і йшли з сеансу, а тих, хто все-таки сідав на свої місця, байкери зустрічали оплесками. Глядачам, що зважилися дивитися разом з ними фільм, байкери пропонували пиво Carlsberg. На екрані в цей момент з’являвся слоган рекламної кампанії “Це привід для Carlsberg” (That calls for a Carlsberg!)

Розіграш було проведено у четвер, 22 вересня. Тільки за вихідні рекламне відео зібрало понад мільйон переглядів на YouTube.

Рекламна кампанія під гаслом “Це привід для Carlsberg!” була запущена в квітні 2011 року.

Раніше рекламні розіграші, але більшого масштабу, проводила пивоварна компанія Heineken. В одному з таких розіграшів компанія змусила понад тисячу людей прийти на концерт класичної музики замість футбольного матчу. Однак через кілька хвилин після початку скрипки заграли гімн Ліги Чемпіонів, а на екрані почали показувати футбол.

ВІДЕО

За матеріалами Lenta.ru