Новини світу. 29 вересня. Виробник спортивного одягу і аксесуарів Reebok, “дочка” Adidas AG, заплатить $25 млн компенсації за неправдиві заяви в рекламі.

Reebok оштрафували за сумнівну інформацію в рекламі

Таке рішення ухвалила Федеральна торгова комісія.

Reebok повідомляла аудиторії. що їх нова лінія “тонізуючого взуття” впливає на м’язи краще, ніж звичайні кросівки.

Сама компанія зі звинуваченнями не згідна і планує відстоювати свою правоту і технологію серії EasyTone

“Такий результат не означає, що ми згодні з твердженням Федеральної торгової комісії, ні, ми незгідні”, – заявив в компанії.

В Reebok розповіли, що компанія продовжить продавати серію взуття, проте змінить маркетингову стратегію.

Регулятори США останнім часом приділяють особливу увагу рекламі, де мова йде про користь здоров’ю. У випадку з Reebok основні претензії були викликані заявою, що кросівки RunTone на 28% ефективніше впливають на м’язи сідниць і на 11% – на м’язи задньої поверхні стегна, ніж будь-яке інше спортивне взуття.

“Федеральна торгова комісія закликає загальнонаціональних рекламодавців стежити за тим, щоб їх твердження відповідали науковим дослідженням”, – заявив глава бюро із захисту споживачів Девід Владек.

Reebok витратила в 2010 році на рекламу серії взуття EasyTone $31,6 млн, ще $9,3 млн – за перше півріччя 2011 року. Adidas заявила, що інцидент не вплине на прогноз щодо прибутку компанії.

За матеріалами Газета.Ру