Новини технологій. 30 вересня. Планшетний комп’ютер Kindle Fire, який компанія Amazon випустила 28 вересня, має непогані шанси на успіх на ринку “планшетників”.

Kindle Fire може стати цілком успішним планшетом

Планшет з хорошим контентом, фільмами, книгами, музикою, які пропонує хмарний сервіс компанії, за ціною $199, можливо, і не досягне показників в продажах таких як iPad, але буде серйозним гравцем на ринку, пише DigiTimes.

Об’єднання інтернет бізнесу Amazon, хмарного сервісу з бізнесом мобільної реклами допоможе компанії зберігати початкову ціну на модель та збільшити свій прибуток, відзначає експерт.

Портативність Kindle Amazon (7-дюймовий екран) також може стати перевагою перед Apple. Інші компанії, зокрема HP, RIM (Blackberry) та інші, намагалися копіювати iPad, роблячи “таблетки” з подібними розмірами та приблизно по такій самій ціні, як в “яблука”. Проте не могли конкурувати з Apple в напрямку магазину з додатками.

Водночас пристрій від Amazon, незважаючи на двох’ядерний процесор, має лише 8 Гб вбудованої пам’яті, немає камери та 3G, але має величезний мультимедійний каталог.

Починаючи від Amazon MP3, букрідера Kindle в 2007 році і до Amazon WindowShop та Kindle зі спеціальними пропозиціями в квітні 2011 року, компанія впевнено йде шляхом цифровання та мобілізації свого контенту, який також стає все цікавішим. З новим “планшетником” Kindle Amazon реформується і стає впливовим гравцем на цифровому ринку.

Newsmarket