Новини України. 28 вересня. Медiа-кампанiю України за кордоном, спрямовану на посилення iнвестицiйного iмiджу України, буде запущено в жовтнi 2011 року.

На імідж України тепер не скупитимуться

Вона передбачає проведення роад-шоу у 16 провiдних фiнансових центрах, повiдомив голова Державного агентства з iнвестицiй та управлiння нацiональними проектами (Укрнацпроект) Владислав Каськiв.

Україна буде представлена в iмiджевих публiкацiях у найкращих економiчних електронних та друкованих ЗМI свiту, у вiдеороликах на провiдних свiтових телеканалах, а також на бортах провiдних авiакомпанiй”, – сказав вiн.

За його словами, у рамках проведення роад-шоу українська делегацiя впродовж двох мiсяцiв вiдвiдає найбiльшi фiнансовi центри свiту в Америцi, Європi, Азiї та на Близькому Сходi i презентує низку нацiональних проектiв, зокрема: LNG-Термiнал, “Олiмпiйська надiя-2022”, “Чисте мiсто”, “Дунайський коридор”.

На всi цi заходи, за його словами, планують витратити 47 мільйонів гривень.

Україна витрачає на сьогоднi 0,013% свого бюджету, або 6 мільйонів доларів на iмiдж-позицiонування у свiтi. Тодi як, наприклад, Болгарiя – 23 мільйони доларів, а Росiя – 2 мільярди доларів”, – наголосив Каськiв.

За його словами, найближчого тижня вiдкриється iнтерактивний iнвестицiйний портал, на якому буде представлено всi iнвестицiйнi проекти, розробленi разом iз найкращими свiтовими консалтинговими компанiями.

За матеріалами Українська Правда