Новини України. 28 вересня. Медiа-кампанiю України за кордоном, спрямовану на посилення iнвестицiйного iмiджу України, буде запущено в жовтнi 2011 року.

На імідж України тепер не скупитимуться

Вона передбачає проведення роад-шоу у 16 провiдних фiнансових центрах, повiдомив голова Державного агентства з iнвестицiй та управлiння нацiональними проектами (Укрнацпроект) Владислав Каськiв.

Україна буде представлена в iмiджевих публiкацiях у найкращих економiчних електронних та друкованих ЗМI свiту, у вiдеороликах на провiдних свiтових телеканалах, а також на бортах провiдних авiакомпанiй”, – сказав вiн.

За його словами, у рамках проведення роад-шоу українська делегацiя впродовж двох мiсяцiв вiдвiдає найбiльшi фiнансовi центри свiту в Америцi, Європi, Азiї та на Близькому Сходi i презентує низку нацiональних проектiв, зокрема: LNG-Термiнал, “Олiмпiйська надiя-2022”, “Чисте мiсто”, “Дунайський коридор”.

На всi цi заходи, за його словами, планують витратити 47 мільйонів гривень.

Україна витрачає на сьогоднi 0,013% свого бюджету, або 6 мільйонів доларів на iмiдж-позицiонування у свiтi. Тодi як, наприклад, Болгарiя – 23 мільйони доларів, а Росiя – 2 мільярди доларів”, – наголосив Каськiв.

За його словами, найближчого тижня вiдкриється iнтерактивний iнвестицiйний портал, на якому буде представлено всi iнвестицiйнi проекти, розробленi разом iз найкращими свiтовими консалтинговими компанiями.

За матеріалами Українська Правда

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.