Новини світу. 28 вересня. Грубість при обслуговуванні – «культурний» феномен, на який скаржаться навіть у розвинених країнах, де клієнт, як відомо, «завжди правий».

На хамовитих продавців потрібно скаржитися

Але лише деякі звертаються зі скаргою у відповідь на хамство.

Найсерйознішою проблемою, яка відштовхує клієнтів від багатьох компаній – це грубе обслуговування. Третина споживачів у США стикаються з грубим ставленням з боку продавців і офіціантів.

Опитування, що провели вчені з Південної Каліфорнії, показав, що третина респондентів ставали жертвами або спостерігали неповажне і нечуйність поведінка працівників сфери обслуговування в середньому раз на місяць. Особливо грубими виявилися продавці та офіціанти. За словами клієнтів, таке звернення змушує їх відмовлятися від послуг цих компаній у майбутньому.

Також, дослідники з’ясували, що лише деякі клієнти звертаються зі скаргою на нечемного співробітника до його начальству. Все це призводить до того, що непривітні відносини між працівниками сфери обслуговування та споживачами тривають, викликають гнів і невдоволення останніх і змушують їх звертатися за послугами в інше місце.

Найкращим способом загладити неприємну ситуацію є принесення своїх вибачень з боку працівника, що нагрубив, і його начальника. Проте єдиним ефективним способом покласти край грубості у сфері обслуговування є створення програм навчання співробітників, які забезпечують цивілізованим відносинам між ними та клієнтами.

За матеріалами Zdravoe