Новини спорту. 26 вересня. Футбольний клуб “Манчестер Юнайтед” став найдорожчим спортивним брендом у світі.

"Манчестер Юнайтед" став найдорожчим клубом у світі

Згідно з дослідженням, вартість бренду “Манчестер Юнайтед” з 2005 по 2011 рік зросла на 109 відсотків і досягла 412 млн фунтів стерлінгів. Brand Finance пов’язує зростання вартості бренду з успішною політикою його власників – родини Глейзер.

У 2011 році річний дохід клубу склав рекордну суму в 110 мільйонів фунтів. У клубу укладено понад 20 контрактів з всесвітньо відомими брендами, в числі яких Nike, Aon, Audi і DHL.

Цього року власники клубу мають намір провести первинне розміщення акцій (IPO) “Манчестер Юнайтед” на сінгапурській біржі. Вартість бренду “Манчестер Юнайтед” складає 20 відсотків від вартості клубу, заявленої для IPO (2 мільярди фунтів стерлінгів).

Як повідомляла The Sunday Mirror, на сінгапурській біржі сім’я Глейзерів збирається продати до 25 відсотків акцій клубу. Глейзери мають намір пустити доходи від продажу акцій на виплату боргів клубу, які цього року досягли 308 млн фунтів стерлінгів.

Після перемоги в Чемпіонаті Англії в сезоні 2010-2011 року “Манчестер Юнайтед” був визнаний найуспішнішим англійським клубом. “Манчестер Юнайтед” став 19-кратним чемпіоном Англії, обігнавши “Ліверпуль”, який протягом довгого часу зберігав статус самого титулованого клубу англійської прем’єр-ліги.

За матеріалами Lenta.ru