Новини України. 28 вересня. Підвищення комісії при оплаті послуг компанії Київстар через платіжні термінали типу iBox від самої компанії не залежить.

Київстар пояснив, чому подорожчала комісія

Про це сьогодні під час Інтернет-конференції в Прес-центрі Інформаційного агентства ЛІГАБізнесІнформ повідомив начальник департаменту по роботі з малим та середнім бізнесом Київстар Євген Кражан. Він прокоментував питання читача про те, чому комісія при оплаті Інтернет-послуг підвищилася з 2 до 3,5 грн.

“Справа в тому, що компанії, які пропонують послуги з електронних платежів, є третіми особами. Київстар не може регулювати діяльність третіх юридичних осіб та встановлювати тарифи на їхні послуги. Ми в даному випадку можемо лише рекомендувати ціну за проведення таких транзакцій, а не контролювати діяльність цих підприємств.

При цьому Київстар надає безліч інших способів поповнення рахунку без комісії. Це можливо через мережу Інтернет, за допомогою банківських карт Visa за коротким номером 999, в центрах обслуговування Київстар, у фінансових установах за допомогою здійснення банківського платежу, за допомогою скретч-карти тощо”, – зазначив він.