Новини України. 28 вересня. Підвищення комісії при оплаті послуг компанії Київстар через платіжні термінали типу iBox від самої компанії не залежить.

Про це сьогодні під час Інтернет-конференції в Прес-центрі Інформаційного агентства ЛІГАБізнесІнформ повідомив начальник департаменту по роботі з малим та середнім бізнесом Київстар Євген Кражан. Він прокоментував питання читача про те, чому комісія при оплаті Інтернет-послуг підвищилася з 2 до 3,5 грн.
“Справа в тому, що компанії, які пропонують послуги з електронних платежів, є третіми особами. Київстар не може регулювати діяльність третіх юридичних осіб та встановлювати тарифи на їхні послуги. Ми в даному випадку можемо лише рекомендувати ціну за проведення таких транзакцій, а не контролювати діяльність цих підприємств.
При цьому Київстар надає безліч інших способів поповнення рахунку без комісії. Це можливо через мережу Інтернет, за допомогою банківських карт Visa за коротким номером 999, в центрах обслуговування Київстар, у фінансових установах за допомогою здійснення банківського платежу, за допомогою скретч-карти тощо”, – зазначив він.