Новини авто. 7 вересня. Володіти електричним авто накладніше, ніж паливним.

Утримання електромобілю обходиться дорожче, ніж паливного авто

Так, принаймні, справа виглядає у Великобританії – згідно з дослідженням асоціації з оренди транспорту.

У бізнес-керівництві з електричних автомобілів Британської асоціації оренди та лізингу транспорту (BVRLA) порівнюються Nissan Leaf, який харчується «від розетки», і дизельний Volkswagen Golf BlueMotion 1.6 TDI. Ці автомобілі дуже схожі за своїми характеристиками, якщо не враховувати рухову установку.

Фахівці BVRLA підрахували, що електромобіль обходиться дорожче свого дизельного аналога при експлуатації протягом трьох років і пробігу 36 тис. миль (58 тис. км). І це з урахуванням урядового гранту в £5 000, який видається при покупці екологічно безпечного транспортного засобу, а також незважаючи на те, що спожита за трирічний період електрика в чотири з лишком рази дешевше витраченого палива.

Підсумкові цифри такі: Leaf обійдеться британському покупцеві в £25 990 (з урахуванням гранту), а BlueMotion – в £17 730. За три роки сукупна вартість володіння цими моделями складе відповідно £23 848 і £ 18770.

Не дивно, що в такій ситуації продажі електромобілів в Великобританії – державі, яка є одним зі світових лідерів з екологічних інновацій, – знаходяться на дуже низькому рівні. За цей рік лише 812 осіб звернулися за урядовими субсидіями на покупку, а загальне число доступних грантів було скорочено з 46 до 8,6 тис.

Глава BVRLA Джон Льюїс визнає значимість електротранспорту і його зростаючу роль на авторинку. Однак, за його словами, більшість нових моделей електричних і гібридних автомобілів так і залишаться окрасою шоу-румів. Причина проста: вони поки що надто дорогі, особливо для власників автопарків.

За матеріалами Компюлента