Новини світу. 21 вересня. Відео. Британський рекламний регулятор ASA відхилив скарги на телевізійну рекламу Hieneken, в якій показується, як юнак стає зіркою свята, вітаючись з людьми кількома різними способами.

У скаргах на ролик стверджувалося, що в рекламі показано, як алкоголь сприяє успіху – як всієї вечірки, так і особистого успіху головного героя. На підставі цього у ASA попросили прийняти заборону на показ ролика.
Тим не менш, експерти регулятора звернули увагу на те, що по ходу дії головний герой не п’є ні Heineken, ні інші алкогольні напої. У зв’язку з цим скарга була визнана необгрунтованою.
У Великобританії правила, що стосуються того, що може і що не може з’являтися в рекламі, зібрані в єдиний документ – Британський кодекс рекламної практики (British Code of Advertising Practice). За його виконанням слідкують дві саморегульовані організації: Committee of Advertising Practice (CAP) і Broadcast Committee of Advertising Practice (BCAP). Їх адмініструванням, в свою чергу, займається ASA.
У рекламному агентстві Wieden + Kennedy, яке розробляло рекламу, підкреслюють, що консультувалися з BCAP на стадії написання сценарію до ролика.
ВІДЕО
За матеріалами Lenta.ru