Новини технологій. 29 серпня. Інтернет-компанія Яндекс придбає ресурс The Tweeted Times, що дозволяє користувачам створювати власну віртуальну газету на основі записів twitter-стрічки.

The Tweeted Times

У ньому Яндекс у першу чергу цікавлять технології збору та обробки даних із соціальних мереж, повідомляє ЛігаБізнесІнформ.

Купівля The Tweeted Times відбулася не в рамках Яндекс.Фабрики, відзначають в компанії.

“Це повноцінний працюючий проект, і розмір інвестицій значно перевищує останні інвестиції Яндекса в стартапи”, – упевнений директор з інвестицій венчурного фонду ABRT Микола Мітюшин.

Суму угоди сторони не розголошують.

Зареєструвавшись на The Tweeted Times з допомогою свого twitter-аккаунта, користувач отримує можливість читати найпопулярніші повідомлення з власної стрічки і стрічки друзів у вигляді газети. Проект був створений в 2009 році російськими програмістами, які проживають у Швейцарії – Максимом і Мариною Гриньовими, які тепер перейдуть на роботу в російську компанію. На сьогоднішній день число користувачів ресурсу досягло 80 тис.