Новини авто. 12 серпня. Шведська компанія Volvo оголосила про зменшення кількості опцій безпеки у своїх автомобілях на індійському ринку.

Volvo "здешевлює" свої авто в Індії

Про це повідомив представник компанії Стефан Елфстром (Stefan Elfström).

За його словами, Volvo також зменшить двигуни в індійських автомобілях для підвищення конкурентоспроможності своїх моделей. Елфстром відзначає, що на ринку Індії зростає попит на авто з “високої полиці”, але за нижчу ціну.

“Як і багато інших виробників автомобілів класу люкс, ми намагаємося реагувати на вподобання споживачів в Індії, де вони дуже чутливі до цін. Ми вирішили пропонувати менші двигуни, наприклад T5, замість 6-циліндрових, і також зробити інші модифікації для підвищення конкурентоспроможності”, – заявив представник Volvo.

Автовиробник планує впровадити дешевші версії своїх дорогих авто, зокрема моделей XC60 та S60, але без кількох опцій безпеки, які не користуються популярністю в Індії.

Такі функції, як попередження про виїзд на іншу смугу, або “детектор пішохода”, при якому автомобіль самостійно пригальмовує, коли поруч проходить пішохід, “викинуть”, щоб збільшити продажі.

“Таким чином ми хочемо збільшити свою частку на ринку втричі”, – заявив Стефан Елфстром.

Volvo продало 150 авто минулого року в Індії.

“Ми сподіваємося досягти чотиризначної цифри”, – сказав Елфстром.

Водночас компанія не буде відмовлятися від моделей з “повним фаршом”.

“Ми не забиратимемо своїх моделей, де включено все, але це така сама стратегія, як у наших конкурентів, наприклад, BMW та Audi“, – резюмував представник шведського автовиробника.

Newsmarket