Новини науки. 30 серпня. Вчені втілили в життя одну з аеродинамічних моделей Леонардо да Вінчі.

робот-муха да Вінчі
Задум да Вінчі втілили в життя

Мікроскопічний літаючий робот-муха був представлений на щойно відкритому в Мілані 18 Всесвітньому конгресі Міжнародної федерації з автоматичного управління.

Робот важить всього 60 мг і має розмах крил діаметром 3 см. Він розроблений американським аерокосмічним інженером Девідом Б. Доманом і дослідником з Гарварду Робертом Вудом при дотриманні концепції аеродинаміки генія Відродження.

“Мрія Леонардо збулася. Цей перший конкретний крилатий робот повторює принцип польоту вертольота”, – урочисто оголосив на відкритті зустрічі, на яку з’їхалися 2700 експертів з різних країн, президент Федерації Альберто Ізідорі.

Як відомо, Леонардо да Вінчі багато займався розробкою теорії польоту, що описана, зокрема, в його “Кодексі про політ птахів”. Серед численних креслень вченого і художника виявлені і прототипи сучасних літальних апаратів.

Літаючий робот-муха, на думку вчених, зможе допомогти знайти відповідь на новий виклик сучасності – проблему енергозбереження. Як пояснив Ізідорі у своїй вітальній промові, головна тема нинішнього Конгресу – оптимізація використання традиційної та альтернативної енергії за допомогою механізмів.

Джерело ИТАР-ТАСС