Новини медицини. 18 серпня. Ослаблену імунну систему можна зміцнити завдяки новому відкриттю – регенерації клітин крові.

кров
Оживити імунітет можна, регенерувавши клітини крові - вчені

Експерти придумали, як «оживити» білі кров’яні тільця, які, як передбачалося раніше, були виведені з ладу під час боротьби з інфекціями протягом життя людини.

«Наше дослідження відкриває можливість покращувати роботу імунної системи літніх людей, що дозволить їм ефективніше боротися з інфекціями. Однак це не джерело вічної молодості.

До повного оновлення імунітету нам ще далеко. Ми досі багато чого не знаємо про імунну систему», – розповідають вчені, відзначаючи, що зниження імунітету до старості – це нормальний процес, обумовлений еволюцією.

Як відомо, білі клітини крові володіють обмеженим терміном життя. Це означає, що вони поступово втрачають здатність боротися з інфекціями. Тривалість їх життя визначає довжина тіломіри на кінці ДНК. У міру старіння тіломіри коротшають, і клітина перестає функціонувати.

Британські експерти з’ясували, що деякі лейкоцити, які перебувають у неактивному стані, як і раніше, мають досить довгі тіломіри. Це означає, що їх «вимикають» інші механізми імунної системи, які вченим вдалося блокувати. В результаті деактивовані клітини імунної системи знову змогли виконувати свої захисні функції.

Джерело Zdravoe