Новини світу. 5 серпня. Електродвигуни в Формулі-1 – це як тапочки в балеті.

Берні Екклстоун
Берні Екклстоун проти електричних двигунів в Ф-1

Про це заявив шеф “королівських перегонів” Берні Екклстоун.

Технічний регламент 2014-го року передбачає перехід на турбомотори V6 робочим об’ємом 1,6 літра і оснащення машин вельми потужною системою ERS, яка прийде на зміну нинішній KERS, але буде виконувати не тільки функції рекуперації кінетичної енергії.

По суті, силові агрегати, які з’являться у Формулі-1 уже через пару років, будуть гібридними: зокрема, новий регламент вимагає, щоб по піт-лейн машини рухалися виключно на електричному ходу.

Берні Екклстоун вважає, що подібне правило просто небезпечне і якщо воно набере чинності, це може призвести до загибелі людей. Раніше таку думку висловлювали і деякі керівники команд, зокрема, Ерік Бульє з Lotus Renault GP.

“Формула 1 – не те місце, де можна використовувати електромотори. Це все одно, що танцювати в балеті в домашніх тапочках. Набагато зручніше, але ніхто так не робить”, – сказав Екклстоун.

Незважаючи на те, що новий регламент був схвалений FIA, Екклстоун дав зрозуміти, що правила ще будуть змінюватися.

“Не можна допустити, щоб машини рухалися по піт-лейн на електричному ходу. Можуть загинути люди, адже вони просто не почують машин, які наближаються”, – вважає глава менеджменту Формули-1.

Він знову висловив побоювання, що двигуни меншого робочого об’єму будуть звучати не так виразно, порівняно зі звичними гоночними моторами, що позначиться на привабливості Формули-1 для публіки. Однак він вважає, що нинішній президент FIA Жан Тодт не винен в тому, що новий регламент виявився настільки радикальним: всі ці тенденції були закладені ще його попередником, Максом Мослі.

“Ми не можемо звинувачувати Жана Тодта, тому що все це почав ще Макс, – заявив Екклстоун. – Це була ідея Мослі, і зараз вона активно просувається”.

Також він попередив, що доходи комерційних структур Формули-1 можуть скоротитися, що пов’язано зі скасуванням Гран Прі Бахрейну. Втім, в календар 2012-го року бахрейнський етап включений знову, на відміну від Гран Прі Туреччини.

Джерело f1news