Новини України. 5 серпня. Третина опитаних в Україні і в Росії вважають Інтернет не найкращим місцем для знайомств. Однак ті, у кого такий досвід є, оцінюють його в основному як позитивний.

Українці люблять знайомитися в соцмережах

Такими є дані спільного українсько-російського дослідження компанії Research & Branding Group та Всеросійського центру вивчення громадської думки (ВЦВГД) присвяченого тому, скільки респондентів у двох країнах користуються Інтернетом, де в мережі краще знайомитися і як респонденти оцінюють свій досвід інтернет-знайомств.

Інтернетом користуються сьогодні 53% росіян (у минулому році – 39%), причому частка тих, хто робить це щодня з 2006 року зросла в шість разів (з 5 до 31%).

В Україні частка користувачів всесвітньої павутини нижча (42%, у тому числі 20% – щоденні). До активних користувачів входить переважно молодь до 30 років (44%).

Серед мешканців України поширена думка про те, що в Інтернеті знайомитися не слід (37%). При цьому кожен п’ятий український користувач мережі (20%) вважає, що найкраще знайомитися в Соціальних мережах, переважно це молодь у віці до 30 років (43%).

Кожен третій російський користувач Інтернету також вважає, що Інтернет – не місце для знайомств (32%). Така думка характерна для росіян старше 35 років (41-46%), а також високоосвічених (40%), москвичів і петербуржців (54%). Решта ж найкращим варіантом для пошуку спілкування вважають соціальні мережі (46%) – як правило, це 18-24-річні (64%). Інші інтернет-ресурси згадуються рідше: спеціалізовані сайти знайомств – 6%, форуми – 3%, блоги – 1%.

Українці частіше від росіян схильні утруднятися з відповіддю на питання, де краще знайомитися в Інтернеті (37% проти 11%).

В Україні знайомства в Інтернеті практикують 32% опитаних. При цьому 27% оцінюють такий досвід позитивно, 5% – негативно. 67% інтернет-користувачів Україні не мають досвіду знайомств в мережі. Характерно, що чоловіки в Україні більшою мірою (32%), ніж жінки (23%) схильні до позитивних оцінок досвіду віртуальних знайомств.

Досвід знайомств в Інтернеті є у 36% російських користувачів. Це, насамперед, молодь (52%). Свій досвід респонденти частіше оцінюють як позитивний (28%), ніж як негативний. 62% опитаних в мережі ніколи не знайомилися.

Опитування в Росії провели 16-17 липня 2011 року. Опитано 1600 осіб в 138 населених пунктах в 46 областях, краях і республіках Росії. Статистична похибка не перевищує 3,4%.

В Україну загальнонаціональне дослідження проведене компанією Research & BrandingGroup 16-26 червня 2011 року. Опитано 2076 респондентів в 24-х областях України і АР Крим. Помилка вибірки не перевищує 2,2%.

За матеріалами R&B, Newsmarket