Новини здоров’я. 23 серпня. Поки МОЗ бореться з такою шкідливою звичкою, як паління, виробники тютюнових виробів розширюють коло споживачів своєї продукції.

Виробники тютюну привертають увагу упаковками

Компанія “Донський тютюн” – виробник сигарет Kiss, Sweet Dreams, Senator – орієнтує свою продукцію на дітей і підлітків, вважають в співтоваристві рекламників.

Один з авторів великого порталу про рекламу Adme.ru пише: “Недавній рестайлинг сигарет Sweet Dreams, конфуз з використанням в рекламі підлітків, а також тривалі спостереження за маркетингом “Донського тютюну” привели нас до висновку: компанія, справедливо вважаючи, що до дорослої аудиторії в умовах жорстокої конкуренції підступитися буде важче, обрала для більшості своїх брендів найлегший шлях і найпіддатливішу аудиторію”.

На думку автора, упаковка деяких видів сигарет оформлена таким чином, щоб у першу чергу привернути увагу дітей і підлітків. В оформленні використані близькі тінейджерам образи, що відображають їхні ідеали й покликані “заманювати їх веселенького упаковкою і пропонувати солодке безтурботне життя”.

“Хто з маленьких дурненький дівчаток не мріє про життя, зображене на цих пачках сигарет? Відчути себе хоча б мікроскопічною частиною цього світу можна не задорого – потрібно всього лише дістати з сумки яскраву пачку всього за 20 рублів і витончено розташувати її поряд з собою. Сигарети ці до того ж ароматизовані, а фільтр у них солодкий”, – пишуть на Adme.ru.

Рекламу цих сигарет в друкованих джерелах теж “дорослою” не назвеш. Моделі, які, можливо, і досягли повноліття, на рекламних постерах виглядають зовсім юними дівчатками. А слогани типу “Якщо не можна, але дуже хочеться, то можна” розраховані саме на підлітків, яким це “не можна” з дитинства нав’язується батьками та МОЗ.

Цього літа Асоціація рекламодавців звернулася до Федеральної антимонопольної служби з проханням звернути увагу на таку рекламу, розміщену в глянцевих журналах (аудиторія яких, до речі, теж багато в чому складається з юних дівчат). ФАС зробила висновок, що порушення тут, дійсно, є. Треба зазначити, що в 2008 році “Донський тютюн” вже стикався із забороною своєї реклами. Але штраф в 100 тисяч рублів, схоже, не змінив нічого в маркетинговій політиці “Донського тютюну”.

Цікаво, що все це відбувається на тлі цієї війни, яку Мінздоровсоцрозвитку оголосило курцям. Куріння хочуть заборонити в громадських місцях, у поїздах далекого прямування і навіть на вулиці. Акцизи на тютюнові вироби планується підвищити. Так, повідомлялося, що ціна за пачку найдешевших сигарет може вирости до 61 рубля, а то й до 200 рублів.

Джерело Вести