Новини науки. 26 липня. Ніщо не може рухатися швидше від світла у вакуумі – цю теорію Ейнштейна експериментально підтвердила група гонконгівських фізиків.

всесвіт-галактика
Подорожі в часі неможливі - вчені

Вони довели, що навіть швидкість окремо взятого фотона (елементарний квант світла) не може бути надсвітловим.

Відкриття групи вчених Гонконгівського університету науки і технологій на чолі з професором Ду Шенваном, таким чином, остаточно ставить крапку в дискусіях про можливість подорожі в часі завдяки надсвітловій швидкості.

“Проведене університетом дослідження підтвердило теорію Ейнштейна про те, що ніщо не може рухатися швидше від світла, і закриває десятирічні дебати щодо швидкості одиничного фотона”, – йдеться в повідомленні вузу.

“Наші висновки дозволять вченим представити більш детальну картину передачі квантової інформації”, – зазначив професор Ду Шенван.

Про можливість переміщень у часі заговорили 10 років тому, коли вчені виявили надсвітлову групову швидкість оптичних сигналів в певному середовищі. Пізніше з’ясувалося, що це було обумовлено візуальними ефектами.

Проте дослідники все ж допускали можливість того, що одиничний фотон може рухатися швидше, ніж світло, і не залишали спроб довести це.

За матеріалами ИТАР-ТАСС