Новини спорту. 30 липня. В другій сесії п’ятничних вільних заїздів Себастьян Феттель посів п’яту сходинку, поступившись більше п’яти десятих секунди.

Себастьян Феттель
Феттель хоче знайти оптимальні шини для Хунгарорінгу

Коментуючи підсумки дня, лідер чемпіонату світу заявив, що в цей вік-енд перевагу отримають ті, хто знайде оптимальний підхід до використання шин.

Які висновки ви зробили за підсумками першого дня уїк-енду?

Себастьян Феттель: День вийшов непростим. З машиною проблем не виникло, ми проїхали велику дистанцію, але боротьба стає щільною. Потрібно оцінити швидкість суперників, коли вони виїжджали з великою кількістю палива, і домогтися більшого від гуми.

Ви вже можете оцінити розстановку сил?

Сьогодні кожна команда працювала за своєю програмою, в суботу вранці нам потрібно добре підготуватися до кваліфікації. В цілому, машина виглядає непогано, але необхідно додати у швидкості. Вирішальним чинником цього вік-енду стане ефективність роботи з гумою.

Ви не стурбовані тим, що в п’ятницю програли півсекунди?

За результатами п’ятниці завжди складно робити висновки, але боротьба напевно буде щільною. Вже зараз можна сказати, що ситуація змінилася – ми не домінуємо по ходу вік-енду, як минулого року, але команда зробить все, щоб добитися прогресу. Якщо ми зможемо зробити крок вперед, то будемо боротися в групі лідерів.

Чого не вистачає вашій машині на Хунгарорінгу?

Перш за все – ефективної роботи з шинами. З одного боку, необхідно домогтися максимуму на швидкому колі, з іншого – не допустити надмірного зносу, щоб проїхати довший відрізок. Ми проаналізуємо зібрану інформацію і постараємося знайти оптимальний варіант.

Для австрійської команди угорський етап – це майже домашня гонка, щороку сюди приїжджають тисячі австрійців.

Завжди приємно відчувати підтримку трибун, а австрійські вболівальники напевно хочуть почути національний гімн в неділю, але для цього нам потрібно ще багато зробити.

На Хунгарорінгу завжди було складно обганяти, використання KERS і DRS дозволить змінити ситуацію?

Думаю, набагато більше залежить від гуми, нам ще належить зрозуміти, який відрізок можна проїхати на кожному комплекті – цей фактор стане вирішальним.

За матеріалами f1news