Новини технологій. 20 липня. Маркетингова компанія WordStream зробила дослідження в якому з’ясувала Топ-20 найдорожчих слів в Google Adwords, що приносять мільярди компанії Google.

Google Adwords
Google Adwords

На поточний момент Google отримує $3 млрд щомісяця від реклами – велика частина яких надходить з текстових оголошень поруч із результатами пошуку.

“Страхування” є найдорожчим ключовим словом. Клік по рекламі даного запиту обходиться рекламодавцеві в $54. На “страхуванні” Google отримує 24% доходів від реклами.

На другому місці ключове слово “кредити” (позички). Клік по такому оголошенню обійдеться рекламодавцю у $44 і це ще 13% доходу пошукової реклами.

Трійку найдорожчих ключових слів замикає “іпотека”, воно обійдеться рекламодавцю $47.

Newsmarket