Новини світу. 26 липня. Компанія Microsoft спробувала скористатися моментом і прорекламувати можливість завантажити з сервісу Zune альбоми співачки Емі Вайнхаус, яка нещодавно померла.

Мicrosoft не проти заробити грошей на піснях Емі Вайнхаус

Спроба викликала негативну реакцію в суспільстві.

Британське відділення Microsoft розлютило громадськість спробою використовувати смерть британської співачки Емі Вайнхаус (Amy Winehouse) для підняття продажів у своєму онлайновому сервісі Zune, пише Руформатор. Нагадаємо, Вайнхаус нещодавно знайшли мертвою у власному будинку.

Від імені аккаунта в Twitter, що належить Microsoft, було опубліковано повідомлення, в якому всім охочим пропонувалося завантажити альбом “Back to Black”, щоб “згадати Емі Вайнхаус”.

Зрозумівши, що відповідний текст можуть сприйняти негативно, автори опублікували ще одне повідомлення такого змісту: “приносимо свої вибачення всім, кому могло здатися, що наша пропозиція завантажити музику Емі Вайнхаус, викликана виключно комерційними інтересами. Запевняємо вас, це далеко від правди”.

Через кілька годин з’явилося і третє повідомлення: “Із загибеллю Емі світ позбувся величезного таланту. Наші думки в цей важкий час з сім’єю Емі та її друзями”.

Очевидно, що компанії намагаються поживитися на смерті співачки, як це було два роки тому, після смерті Майкла Джексона (Michael Jackson). Навіть Microsoft важко просто стояти і дивитися, як Apple активно заробляє гроші на альбомах Емі Вайнхаус в сервісі iTunes.

Newsmarket