Концерн General Motors не буде поставляти на європейський ринок найпотужнішу модифікацію купе Chevrolet Camaro – ZL1.

General Motors
General Motors не хоче продавати в Європі найпотужнішу версію Chevrolet Camaro

У країнах ЄС планується продавати автомобіль тільки з одним восьмициліндровим двигуном потужністю 426 кінських сил (у версії з шестиступінчастим “автоматом” – 400 кінських сил).

Раніше повідомлялося, що “заряджений” варіант Chevrolet Camaro буде оснащуватися 6,2-літровим двигуном V8 з механічним нагнітачем і шестиступінчастою механічною коробкою передач зі зближеними передаточними числами.

Як йдеться в повідомленні на офіційному сайті виробника, такий мотор зможе розвивати “як мінімум 550 кінських сил”. Проте раніше головний інженер проекту “Камаро” Ел Оппенхайзер заявив, що мотор буде набагато потужніший, ніж передбачалося раніше. До якої саме відмітки планується форсувати цей агрегат, топ-менеджер Chevrolet не уточнив.

Новинка також отримає посилений карданний вал і диференціал підвищеного тертя, адаптивну підвіску Magnetic Ride, автоматичну коробку передач, шестипоршневі гальмівні механізми з 370-міліметровими дисками на передній осі і чотирьохпоршневі з 365-міліметровими дисками на задній.

Як повідомлялося раніше, в Європі ціни на стандартне купе Camaro будуть починатися від 38 тисяч євро, а на кабріолет – від 43 тисяч євро. У Нідерландах автомобіль обійдеться мінімум в 83 тисяч 995 євро. Тим не менш, дилери в цій країні вже отримали 25 замовлень на “Камаро”.

За матеріалами Auto week, motor