Новини світу. 30 липня. Facebook і Twitter створили покоління молодих людей, яким постійно потрібно переконуватися у своєму власному іміджі.

Соцмережі "перемонтовують" мізки підлітків

Регулярне експонування себе в соціальних мережах нагадує слова малюків “Дивися, мамо, що я зробив”, відзначає професор Оксфордського університету Баронес Грінфілд, пише The Telegraph. За її словами, зростання інтернет-дружби, так само як часте сидіння за комп’ютерними іграми, може фактично “перемонтувати” мізки людей. Такий ефект може привести до зменшення концентрацій, необхідності негайного задоволення і нездатності дивитися в очі під час розмови.

750 мільйонів осіб діляться у Facebook власними фотографія, відео, тим, що вони роблять і думають. Мільйони також розповідають про своє життя в мікроблогах Twitter.

“Що мене турбує найбільше – це банальність того, що відбувається в Twitter. Чому когось має цікавити те. що хтось інший їв на сніданок. Це мені нагадує малу дитину, яка постійно повторює: “Мамо, дивися я роблю це. Мамо, дивися, я роблю те”, – відзначила експерт.

За словами Грінфілд, у підлітків відбувається криза ідентифікації і їхній мозок перебуває ніби у викривленому часі.

Відзначається, що люди повинні мати власний портрет, проте сьогодні вони можуть цей портрет скласти в онлайн. “Це ніби бути зіркою власного реаліті-шоу, яке ви особисто створили і показуєте світові”.

Newsmarket