Новини економіки. 21 червня. Франція. Сьогодні, 21 червня, у рамках Міжнародного авіакосмічного салону Ле Бурже, що проходить у Парижі з 20 по 26 червня, ДП «Антонов» та лізингова компанія ВАТ «Ільюшин Фінанс» підписали контракт на поставку 10 літаків Ан-158.

Ан-158

«Сьогодні ми стали свідками підписання контракту на поставку 10 літаків. Це немала цифра, особливо зважаючи на те, що українські авіакомпанії сьогодні готові купити ще чотири повітряних судна, – відзначив Борис Колесніков. – Це дозволить працювати над виробництвом цих літаків стабільно».

ВАТ «Ільюшин Фінанс» є стартовим замовником літаків Ан-158. Сума контракту – близько 300 млн. дол.

Відповідно до договору, літаки Ан-158 будуть побудовані для лізингової компанії у період з 2012 по 2014 роки на «Серійному заводі «Антонов». При цьому ДП «Антонов» надано великий пакет гарантій з експлуатації та післяпродажного обслуговування повітряних суден, зокрема, гарантії надійності, регулярності вильотів, льотно-технічних та ресурсних характеристик.

Нині ВАТ «Ільюшин Фінанс» сформувала портфель твердих замовлень та опціонів на 150 літаків Ан-148 та Ан-158 для зарубіжних авіакомпаній.

Борис Колесніков зауважив, що у разі, якщо завод виготовлятиме 25 літаків на рік, то він матиме перспективне майбутнє. Перший серійний літак Ан-158 буде випущений вже до кінця 2011 року.

На переконання Віце-прем’єр-міністра, виробництво будь-яких літаків має базуватися на потребах пасажирів.

«Міністерству важливо, щоб машина була нова, якісна та зручна – і Ан-158 повністю відповідає цим потребам», – сказав він.

Президент-генеральний конструктор ДП «Антонов» Дмитро Ківа підкреслив, що літак не поступається своїм конкурентам за жодними із параметрів.

Ан-158 – регіональний реактивний літак, призначений для перевезення до 99 пасажирів на відстані до 4000 км. Він розроблений на базі регіонального реактивного літака Ан-148. Маючи найкращі характеристики свого попередника, Ан-158 зможе виконувати польоти вдень і вночі, у будь-яку пору року, у простих та складних метеоумовах, при температурах навколишнього повітря від -55 до +45 градусів, на аеродромах, розташованих на висотах від -300 до 3000 м над рівнем моря та на міжнародних трасах.

Ан-158 порівняно з Ан-148 має:

– на 1,7 м довший фюзеляж;

– збільшений до 5 м3 об’єм багажних полиць;

– змінену компоновку хвостової частини фюзеляжу;

– вдосконалену конструкцію крила;

– зменшений на 9% розхід палива;

– зменшені на 12% прямі експлуатаційні розходи.

Конструкторські рішення, втілені у розробку Ан-158, дозволяють створити на його основі цілу низку нових літаків, серед яких – літаки з підвищеним рівнем комфорту, вантажні літаки та літаки спеціального призначення для виконання задач цивільної та військово-транспортної авіації.

Свій перший політ Ан-158 виконав 28 квітня 2010 року. У лютому 2011 року Ан-158 отримав сертифікати типу, видані Міждержавним Авіаційним Комітетом та Державною Адміністрацією України. Серійне виготовлення літака розгортається на ДП «Антонов».

У лютому 2011 року АН-158 здійснив 16 польотів в Ірані, довівши, що він здатен базуватися на аеродромах, розташованих на висоті 2200 м над рівнем моря. Попереду – випробування у країнах Латинської Америки на аеродромах, розташованих на 4000 м над рівнем моря. Це пов’язано з зацікавленістю країн регіону у використанні АН-158.

Підприємство також розробляє варіант підвищеного комфорту Ан-168.

Плановий обсяг продажу літаків Ан-148/-158/-168 та їх модифікацій комерційного та спеціального призначень складає близько 500 одиниць. До теперішнього часу підписано угоди на поставку 58 таких літаків, ведеться робота щодо оформлення угод ще на 178 літаків. Основними ринками Ан-148/-158/-168 є Росія, Україна, інші країни СНД, Латинської Америки та Близького Сходу.

Джерело Урядовий портал

Цікаві новини економіки від Newsmarket: Україна зібрала уже 35 тис тонн зерна