Новини світу. 20 червня. Британський комітет рекламних стандартів рішуче відкинув звинувачення в расизмі, які відома фотомодель Наомі Кемпбел висунула проти компанії-виробника шоколаду Cadbury.

Наомі Кемпбел
Наомі Кемпбел образилася на білу шоколадку

Справа в тому, що в своїй рекламі Cadbury порівняла Наомі з плиткою молочного шоколаду.

Дослівно рекламний слоган, який розізлив Наомі, звучав так: “Посунься, Наомі – в місті нова діва”. Новою дівою стала шоколадка.

Модель заявила, що шокована, а її мати Валері сказала, що “глибоко засмучена цією расистською рекламою”, пише The Guardian.

Спочатку Cadbury захищала свій креатив, стверджуючи, що ніяких натяків на колір шкіри Наомі в рекламі не міститься, і взагалі нічого подібного не мається на увазі. Упор нібито робився на слово “діва”. Однак пізніше, після консультацій з юристами, Cadbury відкликала рекламу і публічно вибачилася перед Наомі на своєму сайті.

Всього в Британський комітет з реклами надійшло чотири скарги на рекламу. Включаючи скаргу від руху Operation Black Vote, який беззастережно розцінив вигадку Cadbury як “образу чорношкірих жінок”. Всі хто подав скаргу наполягали на тому, що в рекламі простежується образливе порівняння з плиткою шоколаду.

Однак рада Британського комітету з реклами винесла свій вердикт не на користь Наомі. У її висновках сказано, що реклама “може цілком бути зрозуміла як порівняння саме вибухової репутації Кемпбел з новим шоколадом без всякого упору на расу”.

Newsmarket