Новини авто. 23 травня. Японська автомобілебудівна компанія Toyota і американська компанія з розробки програмного забезпечення Salesforce.com Inc створять соціальну мережу, яка дозволить автовласникам спілкуватися зі своїм автомобілем.

Тепер з автомобілем можна буде і поговорити

Toyota вже вдруге робить крок у бік впровадження інтернет-технологій у автомобілі. У квітні повідомлялось, що корпорація Microsoft і найбільший автовиробник японська Toyota домовилися про спільну роботу з впровадження інтеренет-технологій, GPS і послуг мультимедіа, в автомобілі.

«Соціальні мережі змінюють засоби спілкування і формат взаємодії людей», – сказав президент Toyota Акіо Тойода. «Автомобілі повинні йти в ногу з цими змінами», – додав він.

Нова соціальна мережа буде називатися Toyota Friend. Користувачі сервісу зможуть спілкуватися зі своїми автомобілями, відправляючи повідомлення, як на Twitter і Facebook, при цьому в автомобіля буде свій власний профіль.

Автомобіль, у свою чергу, зможе попереджати власника, наприклад про те, що пора зарядити батарею. Відповідне повідомлення відправлятиметься на мобільний телефон. Таким чином автолюбителі зможуть вести розмову з власним автомобілем.

Спочатку сервіс стане доступний на перших електромобілях Toyota в Японії, в наступному році Toyota Friend планують підключити в гібридних автомобілях.

Джерело Газета. Ru