Новини технологій. 9 травня. Американська високотехнологічна марка Apple визнана найдорожчим брендом у світі з оцінкою в 153 млрд доларів.

Apple
Apple - найдорожчий бренд у світі

Про це йдеться в щорічному дослідженні BrandZ Top 100, проведеному агентством Millward Brown – підрозділом медійної групи WPP.

Знаменитий “яблучний” бренд перервав 4-річну гегемонію інтернет-гіганта Google в рейтингу найдорожчих глобальних брендів. За оцінкою Millward Brown, вартість марки Apple в порівнянні з торішнім ренкінгом підскочила на 84% до 153, 3 млрд доларів, тоді як бренд Google “подешевшав” на 2% – до 111, 5 млрд доларів.

Третє місце в рейтингу 2011року  займає IBM – марка комп’ютерної корпорації International Business Machines Corp. з оцінкою 100, 8 млрд доларів.

У десятку найдорожчих брендів світу також увійшли McDonald’s, Microsoft, Coca-Cola, AT & T, Marlboro, China Mobile і General Electric (у порядку убування вартості). Таким чином, у десятці найдорожчих брендів – 9 американських і одна китайська торгова марка (China Mobile – провідна телекомунікаційна компанія Китаю).

Найшвидкорослим брендом став Facebook, чия за вартість за рік виросла на 246% – до 19,1 млрд доларів (35 місце). Бренд китайського пошуковика Baidu “подорожчав” на 141% і займає 29 сходинку з оцінкою 22, 6 млн доларів.

Джерело РБК