Новини світу. 3 квітня. Влада Бахрейну заборонила найголовніше в країні опозиційне видання – газету «Аль-васат» (Al-Wasat).

Влада всіма методами тисне на опозицію в Бахрейні

Як підкреслює Associated Press, уряд з кожним днем ​​докладає все більше зусиль, щоб опозиційні ЗМІ «замовкли».

У неділю державне телебачення повідомило, що міністерство інформації видало указ про закриття «Аль-васат». За повідомленням державного інформагентства, влада звинувачує газету в «неетичному» висвітленні шиїтських повстань в країні.

Електронна версія ЗМІ також була заблокована.

Влада Бахрейну посилила контроль за ЗМІ після масових заворушень, які тривають в країні вже з лютого.

Шиїти, що становлять 60% населення країни, організовували масові акції протесту зі скаргами на дискримінацію з боку сунітської меншини. Вони вимагали негайного проведення політичних та економічних перетворень.

В середині березня король Бахрейну Хамад ібн Іса аль-Халіфа прийняв рішення про введення надзвичайного стану на три місяці, передає Газета.Ру.