Новини сівту. 24 квітня. Британія. Представники національних меншин з’явилися всього в 5 відсотках британської телевізійної реклами за 2010 рік, пише портал AdAge.com з посиланням на дослідження, проведене Британською асоціацією рекламних агентств спільно з Інститутом рекламної практики (IPA).

чоловік та жінка
Британські рекламодавці надають перевагу європейським акторам

З 34,5 тисяч рекламних роликів лише 1,8 тисячі містили зйомки акторів і моделей азіатській, африканської чи арабської зовнішності. При цьому тільки в 1130 роликах актори іншої раси виступили у головній ролі, пише The Guardian. Представники неєвропейських рас частіше знімаються в рекламі побутової техніки, розважальних технологій, фармацевтики і нерухомості.

Інші країни ніколи не проводили подібних досліджень рекламного ринку. Хеміш Прінгл (Hamish Pringle), генеральний директор IPA, стверджує, що приводом стали не конфлікти на расовому грунті, а підприємницький інтерес. За його словами, рекламодавці втрачають чималі прибутки, звужуючи аудиторію своїх рекламних матеріалів до представників тільки європейської раси.

Расові і національні меншини складають 13 відсотків населення Великобританії. У Лондоні говорять на 400 різних мовах.

Джерело Lenta.ru