Новини світу. 20 квітня. Шість всесвітньо відомих брендів, включаючи іспанського виробника одягу Zara, і чотирнадцять китайських брендів не пройшли контроль якості на одяг у Пекіні.

Zara, одяг, магазин
Продукція Zara виявилася неякісною в Китаї

Такими виявилися результати дослідження Пекінської асоціації споживачів.

Іспанська бренд Zara не пройшов перевірку відразу в трьох категоріях, що стало рекордом серед тестованих брендів. Крім цього Zara стала єдиним постачальником одягу, який не пройшов тест третій рік поспіль.

Пекінська асоціація споживачів досліджувала 57 пар штанів 57 місцевих і міжнародних брендів. Серед них 37 пар пройшли перевірку у всіх 13 категоріях. У рамках тесту проводиться вивчення вмісту волокон, стійкості фарби та рівня рН (високий рівень рН означає вміст у тканинах речовин, які можуть викликати подразнення шкіри).

Інформація про склад штанів Zara, зроблених в Марокко, не відповідала дійсності, пише видання China Daily. Згідно складу, заявленому на одязі, штани складаються на 75% з бавовни, на 20% з вовни і на 5% терилену. Проте після проведеного дослідження було виявлено, що істинний склад: 68% бавовни, 10% вовни та інші матеріали на решту 12%.

Бренд Zara належить великій іспанській корпорації Inditex, яка також володіє Massimo Dutti, Bershka, Pull і Bear, Stradivarius. Чистий прибуток Inditex виросла на 32% за 2010 фінансовий рік – до 1,73 млрд євро. Власник концерну Аманчо Ортега увійшов до десятки найбагатших людей світу за версією Forbes.

«Найбільше нас турбує не те, що Zara провалила тести, а те що компанія мовчала з приводу якості її одягу в Китаї, яку ми в підсумку виявили», – заявив віце-президент асоціації.

«Я не думаю, що вони також зарозуміло ставляться до кого-небудь ще. Їхнє ставлення не відповідає міжнародному іміджу», – додав він.

Пальто від Zara не пройшли тести 2009 і 2010 років – зміст одягу також не відповідав тому, що зазначено на етикетці. Zara не відреагувала на публікацію результатів перевірки, як повідомляє асоціація, тому споживачам Пекіна невідомо, чи були зроблені якісь заходи щодо поліпшення якості продукції компанії на території країни.

На питання China Daily про вжиті заходи за результатами давніх перевірок компанія не відповіла.

«Якщо одяг продається у всьому світі, то обман стосується всіх споживачів», – підкреслив віце-президент пекінської асоціації.

«Я сподіваюся, що споживачі це розуміють», – додав він.

Zara відкрила 75 магазинів у Китаї в поточному році і планує відкрити ще 120, таким чином присутність компанії розшириться до 42 міст Китаю. У 2010 році одяг Zara продавадась в 30 містах країни.

На думку асоціації, низька якість одягу Zara в Китаї пов’язана з швидким зростанням присутності компанії в країні і в зв’язку з цим спробами заощадити.

«Якщо додавати трохи менше бавовни в одяг, покупець не помітить, а компанія заощадить достатньо», – додав представник асоціації.

За матеріалами Газета.Ру