Новини авто. 7 квітня. Корпорація Microsoft і найбільший автовиробник японська Toyota об’єднають зусилля, щоб провести інтернет-технології в автомобілі.

Microsoft Toyota
Microsoft і Toyota впроваджують мультимедіа в автомобілі

Основна мета проекту корпорацій – впровадження в автомобілі Toyota технологій GPS і послуг мультимедіа.

Корпорації інвестують $12 млн у Toyota Media Services – дочірнє підприємство автовиробника, яке займається розробкою цифрових проектів.

Першими автомобілями, оснащеними новим сервісом, стануть гібридні моделі Toyota 2012 року. Корпорація розраховує, що вже до 2015 року автомобілі стануть доступними клієнтам по всьому світу.

У рамках співпраці Toyota буде використовувати в своїх автомобілях операційну систему Windows Azure.

«Співпраця Microsoft і Toyota – важливий крок в розвитку мобільного та енергетичного менеджменту для користувачів всього світу», – коментує угоду президент Toyota Акіо Тойода.

Microsoft співпрацює з автовиробниками вже кілька років, проте до цього часу основним партнером корпорації була північноамериканська компанія Ford.

У лютому поточного року повідомлялося, що Microsoft і Nokia оголосили про стратегічне партнерство, щоб конкурувати з Google і Apple на ринку смартфонів.

За матеріалами Газета.Ру