Новини світу. 7 квітня. Персонаж-талісман McDonald’s Рональд Макдональд повертається до активної участі в рекламних кампаніях мережі швидкого харчування.

Рональд Макдональд
Рональд Макдональд знов кличе дітей в McDonald's

Про це повідомляє The Wall Street Journal.

Компанія McDonald’s вирішила знов запустити рекламні ролики на телебаченні і зміцнити присутність персонажа в мережі.

Рональд Макдональд протягом 48 років був символом мережі швидкого харчування. Однак потім компанія прийняла рішення зменшити присутність дитячого персонажа через плани по залученню більш дорослої аудиторії.

«З поверненням Рональда McDonald’s знову акцентує свою увагу на рекламі, спрямованої безпосередньо на дитячу аудиторію, а не на залучення дітей через батьків», – коментує нову стратегію компанії виконавчий директор маркетингової фірми Hanft Projects Адам Ханфіт.

Однак такий підхід налаштує батьків проти McDonald’s, попереджає Ханфіт.

Як пише газета, McDonald’s вибрала не найкращий час для перезапуску рекламної стратегії, так як влада Нью-Йорка погрожує заборонити безкоштовні іграшки в популярних дитячих обідах Happy Meal, називаючи подібний спосіб залучення дітей «хижим методом маркетингу».

Причина занепокоєння влади полягає в тому, що продукти, що входять до Happy Meal, перевищують норму калорій.

Газета USA Today розповіла про нову рекламу за участю знаменитого персонажа: тепер Рональд Макдональд запрошує дітей (з дозволу батьків) відвідати розважальний сайт HappyMeal.com.