Новини спорту. 11 квітня. Так чи заслуговував Андрій Шевченко другий “гірчичник” за гол, забитий “Бразі” після свистка?

Андрій Шевченко
Чи правильно дискваліфікували Шевченка?

“Формально суддя все зробив правильно. По духу гри – ні, – сказав технічний директор ФФУ, відомий у минулому арбітр Костянтин Віхров. – Андрій і справді міг не чути свисток. І суддя (голландець Куйперс. – Авт.) Міг обмежитися зауваженням. Адже не таке це суперпорушення. Але він показав, який він потужний арбітр – видалив володаря “Золотого м’яча”! З іншого боку, якщо Шева чув свисток, то дав привід судді міркувати так: “Ось ти, такий великий, чув свисток і мені на зло це зробив. Раз так, іди з поля – я вище тебе, у мене більше влади на полі”.

Нагадаємо, це видалення стало першим у кар’єрі Шеви.

“Раніше він так багато не відбирав м’яч, зберігав себе для швидкісної роботи, – говорить Віхров. – Тепер же грає трохи ззаду, треба вступати в єдиноборство. Тієї швидкості вже немає, і порушень буде більше”.

“У моменті, що передував видаленню, він грав так, як і повинен був грати, – вважає екс-гравець збірної Росії Олександр Мостовий. – А як потрібно було діяти Шеві? Офсайд був не явний. А уявляєте, якщо б не було поза грою і він зупинився. Йому б тоді суперник картку Fair play чи медаль якусь подарував “.

“Пройти” Брагу“? А що тут такого? – Продовжує Мостовий. -“Динамо” ж у перші 20-25 хвилин взагалі їх замучили. Ясно, що буде важко. Але нічого не змінилося. Забити на виїзді – звідси можна і танцювати”.

Джерело “Сегодня”