Новини технологій. 14 березня.Відео. Рекламу 3D-шутера Homefront, викладену на відеохостингу YouTube, користувачі інтернету прийняли за анонс реальних новин. Про це пише австралійський портал Ninemsn.

Хіларі Клінтон
Клінтон стала героїнею ролика

За даними порталу, тизер комп’ютерної гри з Хіларі Клінтон з’являвся на головній сторінці YouTube. При цьому зверху сторінки спливав банер з написом «Breaking News. North Korea Attacks» («Термінові новини. Напад Північної Кореї»), що імітує спеціальний випуск новин. Внизу йшла біжуча стрічка, в якій повідомлялося, що ООН проводить термінове засідання.

Ролик Homefront подивилися близько мільйона чоловік, при цьому деякі користувачі залишали коментарі з критикою на адресу авторів реклами. Крім того, проти реклами шутера висловилися і користувачі соціальної мережі Twitter, які назвали її «позбавленою смаку» і «образливою». Багато хто з них зізнався, що зазнали справжню паніку, побачивши це повідомлення.

Як пише Ninemsn, видавництво, що випустило гру, виступило на захист реклами, зазначивши, що інтонація ролика відповідала грі про війну. За словами представників компанії THQ, в рекламі використовувався тільки матеріал, відзнятий для Homefront.

Джерело Власти.нет